Sunday, July 8, 2012

MELAYU ULTRA


Pencacai2 DAP atau dalam kata mudah  PAS dan PKR ni memang  sudah dgelapkan hati mereka daripada apa jua kebenaran.. (Penyokong UMNO/BN perlu terima hakikat ini dengan hati yang terbuka dan tidak berkecil hati)

Maklumla terlalu banyak minum kahak hijau Pork Nicky dan air lendir stor kunyit Pak Syeikh  Al-Jubori..

Walaupun kita bacakan nas-nas dan hadis sahih kepada mereka, mereka tetap tidak akan menerimanya.. tetapi apa sahaja fatwa songsang dan sesat yang keluar dari mulut Pork Nicky akan diterima bulat2 tanpa  perlu dipersoalkan mana nas, mana hadis..

Bagi mereka  ISLAM PAS adalah ISLAM yang paling tepat dan paling BENAR! (sekali lagi penyokong UMNO/BN perlu terima hakikat ini dengan hati yang terbuka dan tidak perlu berkecil hati) semoga ALLAH membuka pintu hati mereka...

Ingatlah, HALAL itu jelas, dan HARAM itu jelas.. antara keduanya adalah SYUBHAH yg perlukan penjelasan dari ilmu2 hadis dan ulama2 berdasarkan nas dan hadis..  adakah Pork Nicky keluarkan fatwa berdasarkan nas dan hadis???

Allah berikan kita akal supaya berfikir dan memilih berdasarkan yang benar. Perlu ada bukti, bukan dari sumber fitnah.

Ya ALLAH janganlah engkau matikan hati2 pengikut PAS  yang hanya berpaksikan dendam kepada UMNO yang juga beragama ISLAM.

BERSATULAH KERANA ISLAM YANG TULEN DAN BUKAN
ISLAM YANG DISONGSANGKAN OLEH PAS!!

Hidup UMNO !
Hidup MELAYU!
Hidup ISLAM!

No comments:

Post a Comment